Pagina's

vrijdag 8 februari 2013

14 opmerkingen:

  1. Wit bij jou??? hier is de sneeuw al weg, maar gisteren was het helemaal wit..en heerlijk weekend...ik begin er ook aan hoor.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wit ?
    Bij mij niet.
    Zo zie je maar weer,hoe plaatselijk zo'n sneeuwbui kan zijn.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier heeft het vanmiddag ook weer licht gesneeuwd, nu voelt het buiten erg koud aan. Dus een goed idee om lekker binnen te blijven!

    Fijn weekend Joke! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig een handwerkje, terwijl winterse buien afgewisseld worden door hemelsblauwe luchten.

    fijn weekend,

    lieve groet,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wens je een fijn weekend en wat een prachtige post hier voor wat een lief tafeltje en wat een mooie sfeerfoto's ...geniet lekker ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker knutselen en lezen bij een warm vuurtje, wat wil een mens nog meer? Fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem20:23

    Met een handwerkje lekker bij de kachel! Maar de zon gaat wel schijnen hoor!
    Ik wens je een heel mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke, hier geen sneeuw maar wel koud.
    Lekker binnen blijven en gezellig een beetje
    knutselen, ""heerlijk toch""".
    Wat een mooi borduurwerkje met home erop.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt helemaal gelijk! Heerlijk binnen freubelen!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met een handwerkje en een kopje thee bij de kachel ;)

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie sfeervolle foto's, dat zijn mijn kleurtjes, hoor! Gezellig haak- of breiweekend!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een heerlijke sfer......prachtig rustgevend.....en het borduren is dat natuurlijk ook.
    Geniet ze.

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ook alles wit.....ik ga vanmiddag lekker freubelen!
    Fijne zondag!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Joke,
    Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik heb even rondgekeken op je blog. Ziet er sfeervol uit. Ik heb al mooie creatieve ideeën gezien. Ik ga je graag volgen.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen