Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

.


15 opmerkingen:

  1. Een prachtig tafeltje Joke, het model is ook zo mooi! Je hebt er een sfeervol hoekje van gemaakt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig,zo'n laag tafeltje.
    En ik vind dat jurkje wel zo mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig geheel zo bij elkaar! En ook apart van elkaar vind ik de spullen heel mooi. Zo'n monogram op het laken is echt gaaf! Trowuens, ik vind je header erg origineel. Ik neem aan dat je die foto niet in je eigen huis hebt genomen?
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Joke, dat tafeltje heb je vast wel eens als salontafel gebruikt, zo gaat dat toch bij ons, eettafel poten eraf zagen...salontafel hihi.
    Nou ik vind hem super en je paspopje met dat mooie jurkje is geweldig. Leuke spulletjes allemaaal. Je hebt het weer heel mooi gedecoreerd.
    Fijne dag lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAT MOOI SFEERVOL EN SUPER LEUK TAFELTJE.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh... wat heerlijk romantisch. Zou het liefst mijn interieur een complete witte metamorfose willen geven, maar helaas :(

    Prachtige sfeer plaatjes.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja heel lief en romantisch.
    Grappig tafeltje.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi tafeltje Joke, je heb er een sfeervol geheel van gemaakt.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk....vind de patina van het tafeltje ook zo mooi.....
    Leuk zo'n verander hoekje, ik houd ervan. Kan elke dag wel veranderen.....niets heerlijker ;)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wanda Vervoorn22:01

    Dag Joke,
    Ben helemaal weg van de spulletjes die je op je blog hebt staan!
    Ben je gaan volgen hoor...
    Ik wil je vragen of je mij ook wilt volgen, ik ben net begonnen er staat nog niet veel op, maar dat komt nog wel.

    http://www.decoratiesvannu.blogspot.com

    Graag hoor ik van je.
    Groetjes Wanda Vervoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, leuk met de decoratie , het geeft een mooi sfeertje;) lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig tafeltje, Joke! En wat heb je het romantisch gedecoreerd! Mooi jurkje!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schattig tafeltje en erg sfeervol gedecoreerd!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er heel sfeervol uit, dat heb je weer erg leuk gedaan.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad heel schattig zo met de pootjes afgezaagd! Van een tafel naar een koffietafeltje.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen