Pagina's

dinsdag 5 januari 2016

2016

Dag 5 alweer van het nieuwe jaar .
Laten we er weer een gezellig -creatief  en inspirerend  blogjaar van maken.

Ik ben het nieuwe jaar goed begonnen ik ga eerst alle werkjes die nog niet klaar zijn afmaken.
Ben altijd met zoveel dingen tegelijk bezig het is wel leuk voor de variatie en het wordt nooit eentonig .
Maar op een gegeven moment ligt er zoveel dus maar aan de slag gegaan.

 Een stoer grof kussen gehaakt met haaknaald nr 15 gaat lekker snel.

Van restjes wol deze decoratie bol gemaakt .
Project 2 een warme col  die wordt in het rond gebreid en gevoerd met een bontje voor een  stevige winter wandeling  want we zullen best nog wel wat winterweer krijgen hoop ik .


GROETJES  JOKE

18 opmerkingen:

  1. Zo! Dat noem ik nou nog eens voortvarend te werk gaan haha! Dat had ik me ook voorgenomen, eerst eens alle liggende projectjes afronden, die bol is trouwens superleuk zeg! Ik hoop hier ook nog op een beetje kou en sneeuw, zonder dat is het toch geen echte winter he, Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben weer terug van tijdje weggeweest, steeds heb ik genoten van jou blog maar zelf had ik geen tijd meer om te bloggen, maar dat ga ik nu veranderen kom je mijn blog ook is een keertje bezoeken? http://tanderhuisje.blogspot.be/

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem13:04

    Het kussen is mooi geworden, Joke!
    Ik moest even goed kijken, want ik dacht eerst dat het ribbel gebreid was. Maar het is haken. Prachtige kleur op het bankje.
    En zo'n kol is heerlijk. Als je hem hoog genoeg op breid kun je hem ook als muts gebruiken met een sjaal erom. Maar dan moeten er nog wel wat graden meer onder nul komen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker bezig! :) Ziet er mooi uit allemaal.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk creabea hoor. Mooi je kussen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creaties met net zulke mooie kleuren. Ik heb al heel lang niets gehaakt maar met zo'n grove naald lijkt mij het best leuk om die draad weer eens op te pakken.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kussen,Joke.
    En die col zal vast nog wel
    van pas komen...in het noord oosten
    van ons landje is het ijzig koud,bij
    ons nog niets van dit alles.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, lekker zo'n warme col....hier in NH nog niet echt nodig gehad, maar idd het Oosten en Noorden van Ned.wel zag ik!
    Je kussen is ook mooi geworden.

    Groet van Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hier is zo'n col echt wel nodig......;) Zo koud gevoelskou van -10 dusse......echt winter.
    Vind je kussen ook zo mooi....houd van grof breisel

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo wil je bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen, wat aan het rondkijken in blogland jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om een blog te zetten ... De rust in huis is nog niet optimaal, de privéomstandigheden en de drukte van de feestdagen en al de kleinkinderen vergen zoveel energie dat het gewoon niet lukt ... hoop snel weer een blog te maken als ik weer wat meer rust kan vinden ... tot dan geniet ik van jullie mooie foto's en verhalen ... wens jullie een gezond en mooi 2016 ... Lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwww Joke wat een mooi stoer kussen....liefs fijn nieuwjaar x ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi wat je gemaakt hebt!ja soms moet je dingen afwerken..ik ken dat! Maar ik vind het er leuk uitzien! Succes ermee en een fijne week! Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem10:35

    Dat is wel een heel goed begin van het jaar. Hihi, die energie kan ik hier ook wel gebruiken want hier ligt nog een sjaal/omslagdoek te wachten op de afwerking...Nu is het hier in het zuiden ook nog niet echt nodig om je warm te kleden, dus misschien ontbreekt daarom de noodzaak...(wat een smoes hé).
    Ik vind je kussen super stoer gehaakt (ook ik dacht eerst aan een breisel) en je deco-bal een vondst!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij start in ieder geval goed op! Ik moet er niet aan denken want ik heb een reuze hekel aan breien! Maar van een ander vind ik het prachtig, haha.......vooral die col! Superstoer.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om zo heerlijk creatief bezig te zijn. Het kussen en de col zien er goed uit!

    groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Laatste keer dat ik heb gebreid was nog op school...
    Vind je kussen erg mooi geworden.
    Succes verder met de warme col!

    Fijn weekend alvast,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met de winter in de lucht komen al Jouw mooie breisels goed van pas!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. If you're attempting to lose kilograms then you certainly have to try this brand new personalized keto plan.

    To create this keto diet service, licenced nutritionists, fitness trainers, and cooks joined together to produce keto meal plans that are useful, suitable, price-efficient, and enjoyable.

    Since their grand opening in early 2019, thousands of individuals have already completely transformed their body and well-being with the benefits a proper keto plan can give.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones given by the keto plan.

    BeantwoordenVerwijderen