Pagina's

maandag 9 september 2013

.



10 opmerkingen:

  1. Onderweg naar huis zag ik vanmiddag dat de herfst toch echt zijn intrede doet...er viel al het nodige blad van de bomen. Al hou ik erg van de zomer, dit heeft ook wel weer iets. Wat zijn de bloemen van de hortensia mooi om naar binnen te halen hè?

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie tafereeltjes heb je gemaakt,Joke.
    En ja,de herfst komt er nu echt aan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja..ik denk nu toch echt dat het gedaan is met de zomer, ik houd wel van de Herfst...weer naar binnen...kaarsjes aan...
    Leuk Hortensia's, je kunt ze nu mooi laten indrogen.

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedecoreerd hoor! Het heeft wel iets de herfst,alles wordt wat stiller en je komt zelf in een soort rust.
    Lieve groet Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedecoreerd hoor! Het heeft wel iets de herfst,alles wordt wat stiller en je komt zelf in een soort rust.
    Lieve groet Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, je bent er weer, gezellig.
    Fijn dat de zomer zo gezellig was, wat was het ook mooi en wat hebben we allemaal kunnen genieten.
    Je klossen zijn heel leuk en zeker ook voor de herfst nog een een leuk item.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Word weer gezellig met de kaarsjes.
    Vind het ook wel weer gezellig de herfst.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem20:57

    Ja, de kaarsen branden bij mij ook al weer.
    Je klossen zijn heel leuk en je hebt een prachtig herfststuk gemaakt.
    Ik ben wel blij dat de herfst in aantocht is. Ik vind het een mooi seizoen waar alles inzit.
    Fijn dat je er weer bent Joke!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer hè dat de warme dagen over zijn (tenminste ik hoop het eigenlijk niet), maar dan maken we het binnen wat gezelliger toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja idd we moeten genieten van de laatste zomer zonnestralen! De eerste tekenen van de herfst zijn al ruim aanwezig. Maar geniet jij er ook zo van. Alle seizoenen hebben wel weer wat he!

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen