Pagina's

maandag 17 september 2012

Herfst Melange

Alle ingrediënten die je nodig heb voor een sfeervolle herfst.
We staan weer wat langer in de keuken
voor het bakken en het braden

 Graanschep en pot-kruik van de brocantemarkt


Industriële Salters Spring balance ook van de markt in Geertruidenberg.
Krans gemaakt van eikenblad.


Roomstel van Tin en vaasje met gedroogde Hortensia.
Ik weet dat er voor heel veel mensen , vooral ouderen een iets mindere tijd aan komt
Koud-nat-somber  en lange avonden.

Maar ik geniet van de herfst met zijn afgevallen bladeren mooie herfstkleuren en de sfeer in huis.
Genieten jullie mee.

Groetjes  Joke.

11 opmerkingen:

  1. Mooie sfeerplaatjes, echt herfst! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12:33

    Ik geniet mee in de herfst, Joke!
    Ik bewonder je mooie spullen in de keuken! En ze stralen de herfstsfeer uit!
    Mooie dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sfeertje Joke, HEERLIJK en zo ontzettend mooi gedecoreerd. En wat een mooie nieuwe aanwinsten heb je weer gevonden.
    Je nieuwe header is ook heel sfeervol.
    Geniet maar lekker van je warme huis.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijke hersftsfeertje ,prachtige foto's lekkere genietplaatjes fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent al echt helemaal in herfstsferen...mooi hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor ook ik, geniet 'nu' met je mee van de Herfst...moest eerst wel even slikken, maar nu is het goed...laat maar komen!
    Prachtige nieuwe aanwinsten heb je erbij, en je industriële Salter spring balance...helemaal geweldig hoor!

    Een fijne dag nog verder!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, ook ik geniet mee. Zeker met zulke mooie plaatjes erbij! Kan me echt weer verheugen op lange avonden met de kaarsjes aan...
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik geniet met je mee, ik vind dit een prachtig seizoen en wat zal het heerlijk ruiken bij je met al die kruiden.
    Mooie sfeerbeelden.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat genieten zeg! Echt kei leuke hoekjes heb je gemaakt! Ik wordt er helemaal door geinspireerd om ook eens aan de slag te gaan!
    Fijne dag verder en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het zo heerlijk in sfeer gebracht zeg, ik geniet ook van de herfst en kan niet wachten tot alle blaadjes vallen, ach ja zo genieten we allemaal van onze eigen jaargetijden die we leuk vinden.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je Salterweger is een plaatje !!! staat prachtig bij ja mooie spullen aan de muur.
    Wij houden wel van stoer ;-))

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen